Rocca Dent Hambaravi kaebuste lahendamise kord

Põhitingimused

Kaebus esitatakse ainult kirjalikult. Kaebuses tuleb märkida oma ees- ja perekonnanimi, kontaktandmed ning anda lühike ülevaade tekkinud olukorrast. Peamised nõuded:

  1. Kaebuse saab esitada patsient, kes on saanud Rocca Denti kliinikus arstiabi, või tema seaduslik esindaja – näiteks vanemad (kui patsient on alla 18-aastane) või volitatud hooldaja;
  2. Kõik kaebused registreeritakse ja säilitatakse registris;
  3. Anonüümseid avaldusi ei menetleta;
  4. Vastuseid antakse ainult allkirjastatud kaebustele;
  5. Kaebuse saamise järel peab töötaja sellest teavitama vastutavat isikut;
  6. Kliiniku juhtkonda teavitatakse kohustuslikus korras.

Elektrooniliste kaebuste menetlemise kord

  1. Kaebuse sisu alusel edastatakse see vastutavale töötajale ning vajadusel viiakse läbi sisemine uurimine. Mõnel juhul saadetakse vastus kohe.
  2. Koostatakse seletuskiri töötajatelt, kes osalesid kaebuse käsitlemises. Kuraator kogub seletuskirjad ja korraldab juhtumi arutamise kliiniku juhi või tema esindaja osavõtul
  3. Vastuskiri koostatakse ning edastatakse patsiendile e-posti teel või tähtkirjaga. Vajadusel kutsutakse kaebuse esitaja arutelule (juhul kui ta on selleks soovi avaldanud).
  4. Pärast protsessi lõppu peab vastutav töötaja teavitama kaebuse esitajat võimalusest pöörduda spetsiaalse komisjoni poole, kes vastutab tervishoiuteenuste kvaliteedi eest.

Menetluse tähtajad

Kaebus registreeritakse alates selle laekumise hetkest ühe tööpäeva jooksul. Kaebuse lahendamise tähtaeg on kuni 10 tööpäeva. Vajadusel viiakse läbi täiendavaid kontrolle või küsitakse lisainfot, mis võib menetluse aega pikendada (sellest teavitatakse patsienti kindlasti).

Tulemus

Patsient saab vastuse suuliselt või kirjalikult (sõltuvalt pöördumise viisist), põhjenduse tehtud otsuse kohta ning teabe rakendatud meetmete kohta (juhul kui rikkumine tuvastatakse).
Kaebuse esitamise võimalused: